top of page


Liisa Holma
Sep 30, 20232 min read
Miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen?
Asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen ainakin neljällä tavalla: 1️⃣ Se lisää myyntiä. Loistava asiakaskokemus lähtee tuotteesta...
35 views
0 comments


Liisa Holma
Aug 2, 20223 min read
Millainen on asiakaslähtöinen yritys?
Asiakaslähtöisen yrityksen tavoitteena on asiakkaiden tarpeiden täyttäminen muita paremmin. Parempaan tekemiseen liittyy tietenkin myös...
43 views
0 comments


Liisa Holma
Mar 5, 20227 min read
Miten rakennetaan strategia ihmislähtöisesti?
Yritykset miettivät nyt tapoja ymmärtää paremmin asiakkaidensa tarpeita, henkilöstön motivaatioon vaikuttavia tekijöitä, ja kehittää...
75 views
0 comments


Liisa Holma
Feb 15, 20204 min read
Kansainvälinen lasten syövän päivä 15.2 – Miksi Suomessa tarvitaan hyväntekeväisyyttä?
Paljon odotettu ja kaivattu kuopuksemme, Hugo, syntyi tammikuussa 2015. Ensimmäiset kuukaudet olivat ihan tavallista kahden lapsen kanssa...
96 views
0 comments


Liisa Holma
Oct 14, 20193 min read
Onko yrityksellä hyvää syytä tehdä hyvää?
Olen miettinyt viime aikoina paljon yritysten hyväntekeväisyyttä. Aion pyöräillä Pariisiin kesällä 2020 osana Team Rynkeby – God Morgon...
18 views
0 comments


Liisa Holma
May 24, 20193 min read
Miksi aito asiakaskeskeisyys on vaikeaa?
Emme voi enää olettaa, että asiakas joustaa toimintatavoissaan voidakseen asioida kanssamme – meidän on joustettava ja mukauduttava...
16 views
0 comments


Liisa Holma
May 17, 20192 min read
Miksi design-ajattelu kuuluu strategiatyöhön?
Ja tarvitsee vahvaa johtajuutta tuekseen Viime vuosina on käynyt yhä selvemmäksi, että asiakkaat voivat ostaa samat asiat mistä vain....
19 views
0 comments
bottom of page