Liisa HolmaSep 30, 20232 min readMiten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen? Asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen ainakin neljällä tavalla: 1️⃣ Se lisää myyntiä. Loistava asiakaskokemus lähtee tuotteesta...
Liisa HolmaAug 2, 20223 min readMillainen on asiakaslähtöinen yritys?Asiakaslähtöisen yrityksen tavoitteena on asiakkaiden tarpeiden täyttäminen muita paremmin. Parempaan tekemiseen liittyy tietenkin myös...
Liisa HolmaMar 5, 20227 min readMiten rakennetaan strategia ihmislähtöisesti?Yritykset miettivät nyt tapoja ymmärtää paremmin asiakkaidensa tarpeita, henkilöstön motivaatioon vaikuttavia tekijöitä, ja kehittää...
Liisa HolmaFeb 15, 20204 min readKansainvälinen lasten syövän päivä 15.2 – Miksi Suomessa tarvitaan hyväntekeväisyyttä?Paljon odotettu ja kaivattu kuopuksemme, Hugo, syntyi tammikuussa 2015. Ensimmäiset kuukaudet olivat ihan tavallista kahden lapsen kanssa...
Liisa HolmaOct 14, 20193 min readOnko yrityksellä hyvää syytä tehdä hyvää?Olen miettinyt viime aikoina paljon yritysten hyväntekeväisyyttä. Aion pyöräillä Pariisiin kesällä 2020 osana Team Rynkeby – God Morgon...
Liisa HolmaMay 24, 20193 min readMiksi aito asiakaskeskeisyys on vaikeaa?Emme voi enää olettaa, että asiakas joustaa toimintatavoissaan voidakseen asioida kanssamme – meidän on joustettava ja mukauduttava...
Liisa HolmaMay 17, 20192 min readMiksi design-ajattelu kuuluu strategiatyöhön?Ja tarvitsee vahvaa johtajuutta tuekseen Viime vuosina on käynyt yhä selvemmäksi, että asiakkaat voivat ostaa samat asiat mistä vain....