top of page


Miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen?
Asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen ainakin neljällä tavalla: 1️⃣ Se lisää myyntiä. Loistava asiakaskokemus lähtee tuotteesta...

Liisa Holma
Oct 1, 20232 min read


Millainen on asiakaslähtöinen yritys?
Asiakaslähtöisen yrityksen tavoitteena on asiakkaiden tarpeiden täyttäminen muita paremmin. Parempaan tekemiseen liittyy tietenkin myös...

Liisa Holma
Aug 3, 20223 min read


Miten rakennetaan strategia ihmislähtöisesti?
Yritykset miettivät nyt tapoja ymmärtää paremmin asiakkaidensa tarpeita, henkilöstön motivaatioon vaikuttavia tekijöitä, ja kehittää...

Liisa Holma
Mar 5, 20227 min read


Kansainvälinen lasten syövän päivä 15.2 – Miksi Suomessa tarvitaan hyväntekeväisyyttä?
Paljon odotettu ja kaivattu kuopuksemme, Hugo, syntyi tammikuussa 2015. Ensimmäiset kuukaudet olivat ihan tavallista kahden lapsen kanssa...

Liisa Holma
Feb 15, 20204 min read


Onko yrityksellä hyvää syytä tehdä hyvää?
Olen miettinyt viime aikoina paljon yritysten hyväntekeväisyyttä. Aion pyöräillä Pariisiin kesällä 2020 osana Team Rynkeby – God Morgon...

Liisa Holma
Oct 15, 20193 min read


Miksi aito asiakaskeskeisyys on vaikeaa?
Emme voi enää olettaa, että asiakas joustaa toimintatavoissaan voidakseen asioida kanssamme – meidän on joustettava ja mukauduttava...

Liisa Holma
May 25, 20193 min read


Miksi design-ajattelu kuuluu strategiatyöhön?
Ja tarvitsee vahvaa johtajuutta tuekseen Viime vuosina on käynyt yhä selvemmäksi, että asiakkaat voivat ostaa samat asiat mistä vain....

Liisa Holma
May 18, 20192 min read
bottom of page